شما اینجا هستید

اخبار » ۴۰ خدمت ابتکار مهم دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد

به گزارش انتهاج، رییس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی کنگره ۴۰۰۰ شهید استان یزد گفت: تاکنون هزار عنوان برنامه به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان، تولید و با همکاری صدا و سیما و رسانه‌ها پخش شده است.

احمدپهلوانیان گفت: این سریال به تاریخ شکل‌گیری انقلاب در منطقه به عنوان یکی از استان‌های پیشگام و مبارز در کشور را به تصویر می کشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: در این مدت  ۱۴۰ عنوان برنامه در فضای مجازی تولید و پخش شد و بخشی تا روز برگزاری اختتامیه کنگره ادامه دارد.

پهلوانیان در ادامه به اهمیت ساخت برخی فیلم‌های بلند و سریال‌ها به یاد شهدا و ایثارگران یزد با همکاری پیشکسوتان این عرصه اشاره کرد و یادآور شد: ساخت سریال شهدای شاخص استان در دست اقدام است و شخصیت محوری آن، سومین شهید محراب آیت‌الله محمد صدوقی امام جمعه فقید شهریزد  است که از ظرفیت هنرمندان بومی استفاده می‌شود.

پهلوانیان بیان کرد: تفاهم‌نامه ساخت سریال امضا شد و هم‌اکنون در حال نگارش فیلم‌نامه و تصویب آن و مراحل پیش تولید است ، امید می رود طبق برنامه در آغازین ماه‌های سال ۱۴۰۰ ساخت آن شروع و در ماه‌های پایانی سال آینده پخش شود.

وی به تولید مستند چهل خدمت در جریان برگزاری کنگره چهار هزار شهید یزد اشاره و خاطرنشان کرد: این مستند برای بازتاب حرکت ابتکاری کنگره تولید می شود که نقش مهمی در تحقق اهداف فرهنگی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان