شما اینجا هستید

اخبار » اعطای کارت عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر به فرماندار اردکان
گروه : اخبار

یزد_همزمان با روز جهانی داوطلب در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان اردکان کارت عضویت داوطلبی جمعیت هلال احمر به فرماندار اردکان اعطا و اعضا جلسه با تکمیل فرم داوطلبی به عضویت داوطلبانه هلال احمر درآمدند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ فرماندار اردکان در ابتدای جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان با گرامیداشت روز جهانی داوطلب، داوطلبان را پیشتازان عرصه کار خیر و نوع دوستانه برشمرد و بر فراگیر شدن کار داوطلبی در جامعه تاکید کرد.

فرماندار اردکان یادآور شد: نام جمعیت هلال احمر با ارزش‌ها و مفاهیمی همچون ایثار، از خودگذشتگی، انسانیت و احسان، سعه صدر، احساس مسئولیت و مهربانی گره خورده که بی‌هیچ گونه منت و چشم‌داشتی، از جان و دل برای کمک به نیازمندان و مردم می‌شتابند.

وی اعضاء داوطلب در هلال احمر را یک پشتوانه عظیم و توانمند، در راستای اجرای وظایف و مأموریت های این سازمان خواند و گفت: این افراد بدون هیچ گونه چشمداشتی، برای کمک رسانی به دیگر همنوعان خود، در شرایط بحرانی و پرمخاطره وارد عمل شده و با به خطر انداختن جان خود ، جان افراد سانحه دیده را نجات می دهند.

حسین سبزواری در ادامه از حضور پررنگ داوطلبان هلال احمر در امر خدمت و کمک به مردم تقدیر کرد.

در حاشیه این جلسه، کارت عضویت داوطلبی هلال احمر به فرماندار اردکان اعطا و اعضای شورای مدیریت بحران با تکمیل فرم عضویت، داوطلب جمعیت هلال احمر شدند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان