شما اینجا هستید

اخبار » ۲ کشته و ۵ مصدوم در سوانح جاده ای استان مرکزی

اراک – رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:  شب گذشته ، در سانحه رانندگی جاده روستای بالقلو از توابع غرق آباد شهرستان ساوه فرد عابر که جوانی ۳۳ ساله بود به شدت مصدوم شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش انتهاج ، سرهنگ ایرج کهریزی در این باره اظهار داشت : بعد از این سانحه، راننده خودرو از محل متواری شده که پیگیری پلیس برای شناسایی و دستگیری او آغاز شده است.

وی همچنین به تصادفات جاده ای روز گذشته در استان مرکزی اشاره کرد و افزود :در این حادثه ۲ نفر جان باخته و ۵ نفر نیز مجروح شدند.

وی خاطر نشان کرد : این حادثه در سه راهی روستای محمدآباد در مسیر شهرستان محلات به دلیجان رخ داد که یک دستگاه خودروی کامیون و یک دستگاه خودروی پراید با ۶ سرنشین با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی یکی از سرنشینان خودروی پراید جان خود را از دست داد و ۵ نفر دیگر از آنان مجروح و توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی علت این سانحه را در بررسی کارشناس پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پراید نسبت به خودروی کامیون عنوان کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان