شما اینجا هستید

اخبار » ۲ مصدوم و یک فوتی در حادثه واژگونی خودرو سواری هیوندا در محور نصرآباد
گروه : اخبار , استانها

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تفت از بر جای ماندن دو مصدوم و یک فوتی در حادثه واژگونی خودرو سواری هیوندا در محور همت آباد – نصرآباد  خبر داد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ سید قاسم گلشن رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : ساعت ۱۳:۳۷ امروز یک دستگاه خودروی سواری هیوندا با سه  سرنشین در محور همت آباد  – نصر آباد  واژگون که پس از اطلاع مردمی و  اعلام به مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر استان بلافاصله یک تیم از نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای جاویدالاثرمتوسلیان تفت به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : در این تصادف ۲ نفر مصدوم و یک نفر فوتی در پی داشت که پس از اقدامات اولیه درمانی و پیش بیمارستانی  دو نفر از مصدومان توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی  انتقال یافتند و همچنین جسد فرد فوت شده نیز تحویل عوامل نیروی انتظامی‌گردید.

وی یادآور شد: شماره تماس ۱۱۲ هلال احمر آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیکترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان