شما اینجا هستید

اخبار » دارایی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت متشکل از سهام ۴۰ شرکت اقتصادی قوی است

به گزارش انتهاج، علی نمازی افزود: در استان یزد در مجموع ۳۰ درصد از دارندگان سهام عدالت روش مستقیم و ۷۰ درصد روش غیر مستقیم را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه با پذیرش شرکت سرمایه گذاری در بازار سرمایه امکان خرید و فروش در بازار سرمایه فراهم شد، گفت: برای این که سهامداران بتوانند از منافع این شرکت سرمایه گذاری استفاده کنند باید در این مرحله وارد سامانه سجام شده و احراز هویت شوند و کد بورسی را دریافت کنند.

نمازی گفت: در صورتی که ثبت نام نکنند سود سهام و واریزی سود به آنها تعلق نخواهد گرفت.

نمازی گفت: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد افزود: شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان با ارزشی بالغ بر شش هزار میلیارد تومان در بازار سرمایه فعال شده است و دارایی این شرکت متشکل از سهام ۴۰ شرکت اقتصادی قوی کشور است.

وی اسامی این شرکت ها را شامل بانک تجارت، ملت، شرکت چادرملو، سیمان داراب، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تبریز، فولاد آلیاژی، فولاد خوزستان، شرکت صنعتی معدنی گل گهر، پست بانک ایران، گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، سایپا، فولاد مبارکه، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، صنایع مس ایران، بیمه دانا و مخابرات و … اعلام کرد که طور مثال شرکت سرمایه گذاری یزد ۱۱۳ میلیون ۶۴۳ هزار ۲۸۴ سهم شرکت مخابرات را دارد.

نمازی با بیان اینکه ارزش سهام به هیات مدیره خوب بستگی دارد که در راس مجموعه سهامداری استان یزد قرار می گیرند، گفت: به علت اینکه سبد سهام یکسان است ارزش دو روش  سهام عدالت مستقیم و غیر مستقیم در بلند مدت یکسان خواهد بود.

نمازی بیان کرد: فعالیت در بازار سرمایه نیاز به دانش تخصصی دارد و ما تمام سعی خود را می کنیم تا دارایی را برای سهامداران استان حفظ کنیم تا سهام خود را به ارزش پایین نفروشند چرا که اطلاع داریم تیم های اقتصادی قوی وجود دارند که سهام را از چنگ سهامداران خرد بیرون میاروند.

نمازی برای تشکیل مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت در استان یزد بیان کرد: ۴۵۳ هزار نفر سهامدار شرکت سرمایه گذاری استان یزد هستند که باید حداقل۵۰درصد آنها در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شوند که مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان برگزار شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان