شما اینجا هستید

اخبار » ۱۶ معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند

اسفراین- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف بیش از ۵ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۶ معتاد متجاهر وتوزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد
به گزارش انتهاج، سرهنگ “جاوید مهری”با اعلام جزئیات این خبر گفت: به منظور افزایش امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت های خرد، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۰ معتاد متجاهر و ۶ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر شدند، افزود: در بازرسی های صورت گرفته از محل اختفای آنان مقدار ۵ کیلو ۳۴۵ گرم انواع مواد مخدرنیز کشف گردید.
سرهنگ مهری با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان است و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند نیروی انتظامی هرگز مجال عرض اندام و قدرت نمایی به سوداگران مرگ را نخواهد داد و با تمام توان خود در راستای برقراری امنیت شهروندان و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد اقدام خواهد کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان