شما اینجا هستید

اخبار » ۴ طرح عمران شهری در اسفراین افتتاح شد

به گزاش انتهاج به نقل از  ایرنا این طرح ها شامل افتتاح پارک مدافعان سلامت، خیابان سردار دلها، تجهیز میادین و تقاطع های شهری اسفراین به دوربین های نظارتی و ترافیکی و آغار کاشت ۸۰۰ اصله نهال مثمر در جوار مجموعه گود کشتی زینل خان اسفراین بود که با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار اسفراین و شماری دیگر از مسوولان این شهرستان صورت گرفت.

شهردار اسفراین در حاشیه بهره برداری از این پروژه های شهری اظهار داشت: بوستان خطی مدافعان سلامت به گستره ۲۱ هزار متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده که از مهم ترین طرح های افتتاحی امروز اسفراین است.

محسن لعل قادری افزود: این بوستان از حاشیه میدان ابن سینا تا تقاطع مدافعان حرم به طول ۷۰۰ متر در شمال شرقی شهر اسفراین اجرا شده که دارای مسیر پیاده روی، مسیر دوچرخه سواری، مجموعه وسایل ورزش عمومی و وسایل بازی کودکان، زمین های ورزشی بستکبال و والیبال و آلاچیق های استراحتگاهی است.

وی گفت: با بهره برداری از این‌ بوستان خطی بیش از چهار هزار نفر از ساکنان مناطق شمال شرقی اسفراین از فضای سبز، تفرجگاهی و ورزشی این طرح بهره مند شده اند.

همچنین امروز کاشت ۸۰۰ اصله نهال مثمر در سطح ۲ هکتار از اراضی همجوار مجموعه گود کشتی زینل خان شهر اسفراین، که هر ساله در رزو ۱۴ فروردین بزرگترین آیین کشتی سنتی باچوخه کشور در آن برگزار می شود، با هدف ایجاد فضای سبز در حاشیه این مجوعه ورزشی برای استفاده شهروندان در مناسبت های مختلف آغاز شد.

بهره برداری همزمان از طرح تجهیز میادین و تقاطع های شهری اسفراین به ۱۲ دوربین نظارتی و ترافیکی با اعتبار ۸ میلیارد ریال و افتتاح خیابان سردار دلها در یکی از مناطق جنوبی شهر اسفراین با اعتبار ۷ میلیارد ریال از دیگر طرح های شهری بود که امروز به طور متمرکز بهره برداری شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان