شما اینجا هستید

اخبار » ۲۷۶ واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی پلمب شدند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۲۷۶ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این استان پلمب شدند.

به گزارش انتهاج، سردار علیرضا مظاهری با اشاره به اجرای طرح مزبور در بازه زمانی هشتم تا ۲۰ فروردین و پلمب ۲۷۶ واحد صنفی، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۲ هزار و ۳۴۳ نفر نیرو به کارگیری و با استقرار در مبادی ورودی و خروجی استان، به انجام وظیفه پرداختند.

وی از کشف ۲۰ هزار و ۴۵۰ عدد ماسک احتکار شده و ۲ دستگاه ساکشن پزشکی قاچاق و دستگیری  یک نفر متهم نیز در این رابطه خبر داد.

این مقام ارشد انتظامی استان  با بیان اینکه به ۲ هزار و ۴۶۹ واحد صنفی در طول اجرای طرح تذکر داده شده است، ادامه داد: رصد مستمر و بدون وقفه فضای سایبری نیز با نهایت جدیت در حال انجام است که تا کنون با ۲۳ نفر از افرادی که در فضای مجازی اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه در رابطه با اجرای این طرح انجام می دادند نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی نیز بیان داشت: ۲۶ دستگاه خودرو متخلف در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی توقیف و برای ۳۳۱ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی صادر شده است.
سرهنگ محسن عربی افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد ۵۵۲ تیم انتظامی و ۵۶۶ تیم راهور و پلیس راه در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر شده اند.

وی عنوان کرد: در طول همین مدت چهار هزار و ۷۰۷ دستگاه خودرو از ورودی استان بازگردانده شده اند، همچنین از خروج ۲ هزار و ۵۸۳ دستگاه خودرو نیز جلوگیری به عمل آمده است.
سرهنگ عربی با بیان اینکه در طول اجرای این طرح کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان ها مسدود و خودروهایی که در حال تردد بودند، به کمربندی ها رهنمون شدند، یاد آور شد: در شهرستان هایی که فاقد کمربندی هستند، برابر مقررات توقف در داخل شهر ممنوع است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان