شما اینجا هستید

اخبار » ۲۲ آبان ارتباط مستقیم تلفنی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد با مردم در مرکز سامد  
گروه : اخبار , يزد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتهاج یزد، مدیریت درمان تامین اجتماعی با حضور در مرکز پاسخگویی الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به تماس های مردمی پاسخ می دهد.

به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد: یکی از راه های ارتباط مردم با مسئولین استانی در بستر سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) انجام می شود؛ این سامانه مسئولین را پای درد و دل مردم می کشاند.

بر همین اساس حامد هاتفی روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ با حضور در مرکز سامد، پاسخگوی درخواست های مردم است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی در این ارتباط تلفنی در خصوص موضوعاتی از جمله موضوعات مرتبط با درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی، مسایل مربوط به واحدهای درمانی تامین اجتماعی، کمیسون پزشکی و ازکارافتادگی ،هزینه های ناباروری، هزینه های بیماری های صعب العلاج، نوبت دهی اینترتی و نسخه الکترونیک پاسخگوی جامعه هدف می باشد؛ مردم عزیز استان می توانند با شماره گیری ۱۱۱ به صورت مستقیم با دکتر هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

سیستم سامد «سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت» شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است، که آحاد مردم در هر نقطه از کشور می‌توانند با شماره تلفنی ۱۱۱ ایده‌ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست‌های خود را مطرح کرده و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان