شما اینجا هستید

اخبار » یکی از نقاط قوت نظام، پیوند مردم با شهدا است

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در این دیدار مهم ترین وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را حفظ پیوند مردم با شهدا عنوان کرد و گفت: مردم در خصوص ایثار و شهادت توجه ویژه ای به شهدا دارند، حتی نسل امروز به خوبی از شهدا می کنند و این نشان از اعتقاد مردم به شان و مقام شهید و شهادت است.

سید مهدی طلایی مقدم، یکی از نقاط قوت نظام را پیوند ناگسستنی مردم با شهدا نام برد و تصریح کرد: مسئولان باید با وفاق، همدلی و تعامل، نباید اجازه دهند که موضوع جهاد و شهادت مورد غفلت قرار بگیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد در این دیدار با اشاره به اینکه دانش نامه دفاع مقدس یک مرجع قابل استناد خواهد بود گفت: استان یزد به عنوان استان در کشور این دایره المعارف که اطلاعات جامع در حوزه شهدا ، اشخاص، منطقه جغرافیایی و … را شامل می شود، را آغاز کرد که دلیل این مهم، حمایت استاندار یزد می باشد.

سرهنگ منصور زارع افزود: در شهرستان بافق رزمندگانی هستند که خاطرات متعددی در یاد دارند که باید اطلاعات آنها جمع آوری و بصورت کتاب چاپ و منتشر شود.

وی شناسایی رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان بافق را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: رزمندگان گنجینه های دفاع مقدس هستند و باید از ایشان تجلیل شود.

زارع با اشاره به تکمیل یادمان های شهدای گمنام در شهرستان بافق گفت: یادمان شهدای گمنام بافق یکی از بی نظیرترین یادمان شهدا در سطح کشور می باشد که نشان همدلی و تعامل مسئولان این شهرستان دارد.

وی در پایان به در نظر گرفتن مکان مناسبی برای راه اندازی گنجینه دفاع مقدس در بافق اشاره کرد و افزود: راه اندازی گنجینه دفاع مقدس باعث ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه انقلابی جامعه می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در این نشست شهرستان بافق را یکی از شهر پیشرو و پیش قدم در حوزه دفاع مقدس نام برد و گفت: شهرستان بافق با داشتن بیش از ۴ هزار و ۱۸۰ نفر رزمنده بیشتر ایثارگر و رزمنده را در سطح شهرستان های استان ( به غیر از مرکز استان) دارد.

در پایان پس از تبادل نظر در خصوص تکمیل یادمان های شهدای گمنام شهرستان و همچنین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و احداث باغ موزه دفاع مقدس فرماندار شهرستان قول پیگیری و مساعدت داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان