شما اینجا هستید

اجتماعی » گفت و گو با اولین مربی دوره آموزشی کیک های چند طبقه در یزد

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد، زهره شعبانزاده مدیر و مدرس آموزشگاه عسل شیرینی یزد ۱۰ سال است که در این حوزه فعالیت می کند و با چندین سال آموزش دیدن در استان‌های مختلف، یکی از اساتید برجسته کیک های عقد و عروسی در یزد اولین دوره پخت کیک های چند طبقه را از سال ۱۴۰۲ آغاز کرده است.

خانم شعبانزاده که برای اولین بار در استان وارد حرفه پخت کیکهای چند طبقه شده، ورکشاپ ۳ روزه کیک های عقد و عروسی را برگزار کرده که با استقبال حرفه ای ها در هنر کیک پزی همراه بود.

شعبانزاده گفت: دغدغه اصلی هنرمندان پخت کیک این است که کیک های چند طبقه دوام بیشتری داشته باشند و دچار نقص نشوند با همین هدف این دوره آموزشی حرفه ای را در یزد برای اولین بار برگزار کردم تا هنرمندان یزدی سختی سفر به سایر استانها جهت آموزش را نداشته باشند.

وی این ورکشاپ آموزشی همراه با تزئینات لازم برای کیک های چند طبقه را با موفقیت برگزار کرده و دوره چهارم آن در حال ثبت نام است.

شعبانزاده می گوید: کیک های حجیم و فوندانت، تکنیک های روی کیک و تزئینات مدرن کیک‌ها در این کلاس آموزشی کیک ۱۴ طبقه آموزش داده شد.

او گفت: آموزش کیک های چند طبقه برای افراد حرفه ای است و ۷ نفر در هر دوره شرکت دارند که کیک های چند طبقه و تزئینات و گل آرایی کیک ها آموزش داده می شود و فعالان این حرفه که علاقه دارند برای یادگیری ساخت کیک های چند طبقه، کیک های عروسک روسی، کیک ساده و کیکهای کافی شاپی و شیرینی های خشک می توانند برای دوره بعدی این ورکشاپ برای ثبت نام به پیج اینستاگرام آکادمی عسل شیرینی یا به آدرس آموزشگاه در محدوده شرکت نفت، میدان آرمان، کوچه ۲۴ رسالت و بن بست ۲۳ شهید افتخاری مراجعه کنند.

این مربی پخت کیک های چند طبقه در یزد درباره استقبال مردم یزد گفت: سلیقه مردم یزد در خرید و سفارش کیک های عقد و عروسی تغییر کرده و بسیاری از مشتری ها پیگیر کیک های چندین طبقه هستند ولی در یزد این نوع کیک‌ها کار نمی‌شد.

شعبانزاده افزود: به زودی مجوز آموزشگاه فنی و حرفه ای را هم دریافت می کنیم که بعد از اخذ این مجوز صدور گواهی بین المللی فنی و حرفه ای نیز برای کار آموزان امکان‌پذیر خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان