شما اینجا هستید

اخبار » گردهمایی دومین سالگرد تاسیس رامش تهویه ایساتیس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی از یزد به نقل از  روابط عمومی شرکت رامش تهویه ایساتیس، مراسم سالروز تاسیس رامش تهویه ایساتیس با حضور مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره، معاونان و مدیران هلدینگ شهداب و همچنین کارکنان این شرکت برگزار شد.
مراسم با ارائه سخنانی مدیرعامل در ارتباط با ارزش های سازمانی شرکت ایساتیس آغاز گردید.

مهندس غفاری در سخنان خود ضمن برشمردن چارچوب‌های فرهنگ سازمانی گروه صنعتی رامش تهویه ایساتیس، بر درک فرصت ها، راستی، اشتیاق، سرسختی، احترام و نوآوری به عنوان کلیدواژه‌های اصلی فرهنگ سازمانی شرکت، تاکید نمود. تصریح اهمیت مشتری‌مداری و تضمین رضایتمندی مشتریان، و همچنین ارائه نکاتی از انواع دیدگاه‌های مدیریتی موثر در ایجاد فرصت‌ها و تهدیدهای سازمانی، از دیگر مباحث مورد اشاره وی در این مراسم بود.
در ادامه ضمن گرامیداشت تجربه ۱۵ ساله صنعت سرمایشی و گرمایشی با برند ایساتیس و تقدیر وتشکر از مدیران پیشین این گروه صنعتی، دومین سالگرد تاسیس شرکت رامش تهویه ایساتیس را به خانواده ایساتیس،کلیه حاضرین و مشتریان وفادار آن تبریک گفتند و به مناسبت این روز ، از زحمات کارکنان این شرکت قدردانی کردند.
در پایان گفتگویی صمیمانه پیرامون مسائل و برنامه موجود در بخش های مختلف و شرکت ها شکل گرفت که در آن مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره با ارائه راه حل هایی به بررسی نحوه برون رفت از این چالش ها پرداختند.

گفتنی است: در مراسمی که روز پنج‌شنبه ۲شهریور ماه ۱۴۰۲در محل هتل صفائیه یزد برگزار گردید، علاوه بر گردهمایی اعضای هیئت مدیره، کارمندان و مدیران شرکت، به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت رامش تهویه ایساتیس، از همکاران شایسته مجموعه نیز توسط مدیرعامل تقدیر به عمل آمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان