شما اینجا هستید

اخبار » گاز گرفتگی ۱۲ نفر در استان البرز طی هفته گذشته

کرج – رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از گازگرفتگی ۱۲ نفر طی هفته گذشته در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، دکتر مهرداد بابایی با اعلام این خبر گفت: در هفته گذشته کارشناسان فوریت‌های پزشکی البرز به ۱۲ نفر با مشکل مسمومیت با مونوکسید کربن خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در دومین هفته از دی ماه سال جاری کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس البرز به هشت هزار و ۷۶۷ تماس تلفنی پاسخگو بوده اند، اظهار کرد: در همین مدت تکنسین‌های پرتلاش اورژانس البرز برای انجام سه هزار مأموریت اعزام شدند.

وی افزود: در جریان انجام این تعداد مأموریت بالغ بر ۳۰۲ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و دو هزار و ۶۹۷ مأموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز در ادامه تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس‌های اورژانس البرز را در بازه زمانی مذکور هزار و ۱۷۷ مورد برشمرد و خاطر نشان کرد: هزار و ۲۵۴ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه اورژانس هوایی البرز طی هفته‌ای که گذشت سه مأموریت هوایی را در کمترین زمان ممکن با موفقیت انجام داده است، تصریح کرد: طی این مأموریت‌های هوایی، اورژانس البرز موفق به نجات شش مصدوم بدحال شد که از جمله می‌توان به مأموریتی در روز پنجشنبه گذشته اشاره کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان