شما اینجا هستید

اخبار » کمیسیون ماده پنج شهرهای استان خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، روزبه دادجو گفت: این جلسات با حضور معاون عمرانی استاندار ،مدیرکل راه و شهرسازی استان ،شورای شهر ، شهرداران و دیگر مسئولان عضو کمیسیون در محل سالن جلسات دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد.

وی اظهار داشت : طی این هفته کمیسیون ماده پنج شهرهای شیروان ،آشخانه ،فاروج و راز برگزار شد.

دادجو به پرونده های مطرح شده در کمیسیون ماده پنج شیروان اشاره کرد و افزود: در این جلسه در خصوص تقاضاهای رسیده از شهرداری شیروان مبنی بر تغییر کاربری ، گذربندی، تفکیک  به جلسات کمیته فنی بحث و بررسی انجام و در نهایت تصمیم گیری گردید.

وی گفت : همچنین در این جلسه در خصوص جانمایی کاربری حمل و نقل در مجاورت کمربندی شمالی شهر شیروان  بحث و بررسی و با توجه به ضرورت موضوع مقرر شد این کاربری در جانمایی شهرداری در اراضی تفکیکی لحاظ گردد.

در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی استان  بر  ضرورت تحقق سهم خدمات شهرداری ها در طرح های تفکیکی  ارایه شده جهت تامین سرانه های عمومی مورد نیاز شهر در مقیاس های محلی و شهری تاکید و عنوان داشتند که نقشه های تفکیکی باید مطابق ضوابط  بررسی و از این حیث مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرند.

همچنین در این جلسات در خصوص کاربریهای فضای سبز سطح شهر آشخانه بحث و بررسی و با توجه به ضرورت  تامین سرانه فضای سبز مقرر شد کاربری فضای سبز مجاور ترمینال آشخانه از محل تهاتر املاک سهم شهرداری تملک گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان