شما اینجا هستید

اخبار » کمیته امداد سروآباد، رتبه اول پرداخت تسهیلات را در کردستان دارد

سنندج – مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سروآباد از پرداخت ۸۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان و متقاضیان در سال جاری خبر داد و گفت: سرو آباد در این زمینه رتبه اول را در استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش انتهاج، کوهسار قاضی‌زاده اظهار کرد: سروآباد طی ۹ ماهه امسال در پرداخت تسهیلات و شاخص های حوزه خودکفایی و اشتغالزایی به مددجویان و نیازمندان بسیار موفق عمل کرده است و در بین ۱۰ شهرستان استان کردستان پیشتاز است.

وی با بیان اینکه از محل تبصره ۱۶ به تعداد ۶۷ نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان شهرستان ۲۹ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه بانکی پرداخت شده است، افزود: ۵۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات قرض الحسنه بانکی از محل اعتبارات توسعه پایدار روستایی به تعداد ۱۲۴ نفر از مددجویان و متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه نیز از محل منابع امدادی صندوق قرض الحسنه امداد به تعداد ۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

قاضی زاده به ارائه خدمات آموزشی در این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: برای ۲۷۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد نیز آموزش های لازم در زمینه های مهارت آموزی، پایدارسازی و توسعه، مقدماتی وکاریابی ارائه شده است.

وی همچنین در رابطه با تسهیلات پرداختی در زمینه‌های کشاورزی، باغداری، دامداری، دامپروری و شغل های خدماتی تصریح کرد: در سال‌جاری برای خرید ماشین آلات کشاورزی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای خرید سه دستگاه تراکتور پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سروآباد از ارائه خدمات و بسته های تشویقی به کارفرمایان خبر داد و افزود: کافرمایان و پیمانکاران درصورت بکارگیری تا پنج نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت به ازای هر نفر تا۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت می کنند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان