شما اینجا هستید

اخبار » کشف ۱۵ کیلو گرم تریاک در اسفراین

به گزارش خبرگزاری انتهاج به نقل از پلیس ، سرهنگ “مجید یگانه پور ” با اعلام جزئیات این خبر گفت : در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از یکی از شهرستان های همجوار به اسفراین را دارد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی ، فنی و پلیسی موفق به شناسائی خودروی مورد نظر شدند ،افزود: ماموران با ایجاد تور ایست و بازرسی درمحور سبزوار-اسفراین حوالی روستای گراتی به محض رویت خودروی موردنظر دستور توقف آن را دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو قصد فرار از محل را داشت که با اقدام به موقع ماموران و رعایت قانون بکارگیری سلاح و باشلیک ماموران زمین گیر شد

وی تصریح کرد:در بازرسی از خودروی مورد نظر مقدار ۱۵کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و ضبط و متهم دستگیر شد .

سرهنگ یگانه پور بابیان اینکه در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ توقیف شد بیان نمود:متهم به همراه مواد مکشوفه به منظور انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند نمی دهد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان