شما اینجا هستید

اخبار » کشف ۱۶۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز از یک واحد صنعتی در تاکستان

قزوین – رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان از کشف و توقیف ۱۶۰ کیلوگرم گوشت غیر مجاز از آشپزخانه یک واحد صنعتی در تاکستان خبر داد.

به گزارش انتهاج، محمد رضا آذربایجانی با اشاره به گزارش رسیده به دامپزشکی شهرستان تاکستان مبنی بر حمل و فروش گوشت غیر مجاز از مبدا نامعلوم با خودروی نیسان بار فاقد یخچال به آشپزخانه یکی از شرکت‌های تولیدی صنعتی در بخش خرمدشت، گفت: کارشناسان این اداره با اخذ حکم قضائی از حوزه قضائی در همان ساعات اولیه گزارش در معیت همکاران نیروی انتظامی به شرکت مذکور مراجعه کردند و مشخص شد مقدار ۱۶۰ کیلوگرم گوشت قرمز تازه فاقد هویت به فروش رسیده است.

وی اظهار کرد: محموله مذکور در حضور نمایندگان نیروی انتظامی و مدیر عامل شرکت نمونه برداری و توقیف شد که پس از تنظیم صورت جلسه، نمونه‌های اخذ شده به آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی دامپزشکی استان قزوین ارسال شد.

آذربایجانی با بیان اینکه کشتار دام می‌بایست صرفاً در کشتارگاه و تحت نظارت و تأیید کارشناسان دامپزشکی صورت پذیرد، افزود: گوشت حاصله بعد از طی دوره جمود نعشی «نگهداری گوشت به مدت ۲۴ ساعت در سردخانه کشتارگاه» همراه با مهر دامپزشکی و لیبل الصاقی بروی آن و نهایتاً حمل توسط خودروهای مجاز یخچال دار با گواهی حمل بهداشتی ثبت شده در سیستم قرنطینه‌ای دامپزشکی به مصرف برسد.

وی در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده تخلف مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی استان قزوین گزارش کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان