شما اینجا هستید

اخبار » کشف بیش از هفت میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در یزد

یزد – فرمانده منطقه انتظامی یزد از کشف مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک انبار بزرگ خانگی در یزد خبر داد و گفت: در این خصوص هفت نفر بازداشت شدند.

به گزارش انتهاج، سرهنگ منوچهر نصیری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در انباری در سطح شهر یزد ماموران کلانتری ۱۴ ابوذر موضوع را در دستور کار قرار دادند و ماموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی محل مورد نظر را شناسایی و انبار کالاهای احتکار شده لوازم خانگی را کشف کردند .

وی افزود: ماموران در بازرسی از این محل یک هزار و ۱۵۰ سرویس ظرف و ۳۰ دستگاه جاروبرقی و سبزی خردکن کشف کردند.

نصیری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبر دیگری حاکی است ۲۴ دی ماه جاری با تلاش ماموران در شبانه روز گذشته سه دستگاه نیسان عبوری حامل لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شهرستان تفت کشف شد.

سرهنگ وحید احمدی، فرمانده منطقه انتظامی تفت در این رابطه گفت: در این ارتباط سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند و متهمان قصد انتقال محموله کشف شده را از غرب کشور به استان البرز داشتند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان