به گزارش انتهاج، در لوحی صادره از سوی ببران مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو از شرعیاتی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد در خصوص کسب رتبه دوم در بخش تبلیغات قدردانی کرد.
در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۳۲ شرکت در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل انتشارات و مستندسازی، ارتباط درون سازمانی، حضور در فضای مجازی، ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)،ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی، فرهنگسازی و آموزش همگانی، تبلیغات محیطی و رسانهای، ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)، جشنواره و نمایشگاه، آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه، مدیریت و برنامهریزی، پژوهش و افکارسنجی، نوآوری و خلاقیت و پویش هرهفته الف ب_ایران صورت گرفته است.
- زینب زارع / یزد
- کد خبر 192290
- پرینت