شما اینجا هستید

اجتماعی » کرونا در کمین یلدا است/یزد هفته گذشته شاهد بیش از ۳۰ فوتی بر اثر کرونا بود

به گزارش انتهاج، سید ابراهیم سلمانی افزود: روند بستری بیماران کرونایی در استان کاهش یافته و در ابتدای هفته ۳۳۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بستری بودند که این تعداد، امروز به ۲۴۰ نفر رسیده است.

وی افزود: در مجموع در یک هفته اخیر ۳۳ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان جان خود را از دست دادند.

سلمانی ادامه داد: در هفته جاری ۲۹۹ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند که ۷۲ نفر از آنها در بیمارستان‌ها بستری شدند.

گفتنی است: کرونا همچنان در کمین است و تنها کمک به کادر درمان می تواند ماندن در خانه به ویژه در شب یلدا باشد.

به گزارش انتهاج، بر اساس اطلاعیه شماره ۹۶ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و در راستای اجرای طرح جامع محدودیت های هوشمند و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، محدودیت های کرونایی هفته آینده در استان یزد از تاریخ ۲۹ آذر، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، بر اساس اعلام ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد تردد خودرو ها در سطح استان یزد طی روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۰ لغایت ۴ صبح ممنوع بوده و مشمول جریمه منع تردد شبانه می گردد.

فعالیت کلیه اصناف، برای روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ آذرماه حداکثر تا ساعت ۱۸ تعیین می شود.

اصناف و مشاغل ضروری شامل نانوایی، سوپرلبنیات، اقلام پروتئینی، میوه و تره بار، برنج وحبوبات، خواربار و آجیل، شیرینی فروشی، تجهیزات پزشکی، عطاری، بخش ارزاق فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و بیرون بر رستوران ها و فست فودها صرفا تا ساعت ۲۰:۳۰ مجاز به فعالیت می باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان