شما اینجا هستید

اخبار » کاهش ۱۳ درصدی سرقت در بندرعباس

بندرعباس – فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کاهش ۱۳ درصدی سرقت ، افزایش ۱۸۰ درصدی کشف سرقت ها و افزایش ۱۰۰ درصدی دستگیری سارقان در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج، سرهنگ اسماعیل مشایخ اظهار داشت :  در این راستا با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مردم با پلیس، شاهد کاهش ۱۳ درصدی مجموع سرقت‌ها، افزایش ۱۸۰درصدی کشف سرقت ها و افزایش ۱۰۰ درصدی دستگیری سارقان و مظنونان به سرقت بوده‌ایم.

وی افزود : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۴۵۹فقره تماس عملیاتی از طریق مرکز ۱۱۰ به این فرماندهی واصل شده است و میانگین سنی افراد دستگیر شده ۲۵ تا ۳۵ سال است.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق، خاطر نشان کرد : جمع‌آوری بیش از ۲۲۴ معتاد متجاهر ، دستگیری ۸ خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان بندرعباس از دیگر اقدامات پلیسی در ۴۸ ساعت گذشته بوده است.

این مسئول انتظامی به کاهش ۱۰۰ درصدی وقوع جرایم خشن طی این مدت نیز اشاره کرد و گفت : علاوه بر اقدامات ذکرشده، در ۴۸ ساعت گذشته، ۵۱۲ متهم در سطح شهرستان بندرعباس دستگیر شده‌اند که از این تعداد، ۴۲ نفر سارق هستندکه از این سارقان انواع وسایل مسروقه کشف شده است.

سرهنگ مشایخ با اشاره به دستگیری ۳نفر از اعضای یک باند ۴ نفره سارقان به عنف، تصریح کرد : اعضاء این باند تاکنون به بیش از ۱۰ فقره سرقت به عنف اعتراف کرده‌اند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان