شما اینجا هستید

اخبار » کاشت ۳۰۰۰ نهال ، ایجاد فضای ورزشی و پارک کودک در سایت مسکن مهر شهدای مقاومت اسفراین

بجنورد – مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر به شهرستان اسفراین با هدف کاشت ۳۰۰۰ نهال، ایجاد فضای ورزشی و پارک کودک در سایت مسکن مهر شهدای مقاومت اسفراین  سفر کرد.

به گزارش انتهاج ، سید عبدالمجید نژادصفوی در این بازدید یکروزه گفت: نگاه نظام توجه ویژه به مناطق محروم است که در همین راستا امروز در سایت مسکن مهر و ورودی شهر اسفراین کاشت ۳۰۰۰ نهال توسط فرماندار ، شهردار و دیگر مدیران این شهرستان و همچنین ساکنین این مساکن آغاز شد .

وی همچنین قول ایجاد فضای ورزشی و یک پارک کودک را به ساکنین این مناطق داد و اظهار داشت : زمین فوتبال و والیبال و پارک کودک در این مناطق بزودی ایجاد می شود که فرزندان و خانواده های آنها بتوانند از این فضا استفاده کنند .

نژادصفوی به بحث مسجد مسکن مهر اشاره کرد و افزود : زیبایی این مسجد در سایت مسکن مهر اقدامی دیگر خواهد بود که مورد توجه قرار می گیرد .

وی تصریح کرد : در راستای آسایش مردم در این مناطق ، اداره کل راه و شهرسازی استان این آمادگی را دارد که زمین به صورت اجاره ای تحویل خیرین و مردم این مناطق دهد تا نیازهای روزمره مردم مثل نانوایی و مینی مارکت تحقق پیدا کند .

تغییر نام سایت مسکن مهر اسفراین به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به شهرک شهدای مقاومت

نژادصفوی در ادامه اظهار داشت : اقدام دیگر در این سفر تغییر نام سایت مسکن مهر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به شهرک شهدای مقاومت بود و تابلوی آن نیز امروز در محل مسکن مهر نصب شد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : در اقدامی دیگر باز کردن مسیر مسکن مهر سایت شهدای مقاومت بود که از لحاظ تردد تاکسی و خدمات حمل و نقلی که مردم این منطقه بیشتر بهره مند بشوند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های داخل شهر خاطرنشان کرد : به دستور فرماندار یکی از این نمایشگاه ها در محل مسکن مهر برگزار شود و همچنین اگر در کنار این نمایشگاه ها بازارچه هایی هم در نظر گرفته شود باعث رونق اقتصادی منطقه و ایجاد شغل خواهد شد .

نژادصفوی از اهتمام شهرداری ، شورای شهر و حمایت های فرماندار اسفراین در راستای تحقق مبلمان جاده ای و زیبا سازی ورودی شهر اسفراین و هم چنین نهال کاری و زیباسازی محوطه مسکن مهر قدردانی و از اجرای اقدام مشابه در تمامی شهرهای استان تا پایان سال خبر داد .

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان