شما اینجا هستید

اخبار » پیام تبریک مدیرعامل هلال احمر یزد بمناسبت ۷۶ سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر / جوانان محور حرکت 
گروه : اخبار , يزد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر را به جوانان ایران اسلامی بویژه جوانان ماه نشان آبی و قرمز هلال احمر استان تبریک گفت.

به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ در متن پیام دکتر حرازی زاده یزدی  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد آمده است :

در سالروز تأسیس سازمانی قرار داریم که هفتاد و شش سال از قدمت پرافتخار آن در عرصه انسان دوستی، خیرخواهی و ایثار می‌گذرد. برگ‌های زرینی که مزین به عزم راسخ و نیت پاک کارکنان خودم، اعضای جوان و نیک سیرت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است. هفتادو ششمین سالروز تاسیس سازمان جوانان با شعار جوانان محور حرکت میباشد . جوانان (ماه نشانان آبی و قرمز) پرتلاشی که شیرین ترین لحظات عمر خویش را در طبق اخلاص نهاده با ارائه خدمات امدادی، فرهنگی و اجتماعی بدون هیچ چشم داشت و منتی تقدیم همنوعان خویش می‌کنند. سازمان جوانان درگاه ورودی جمعیت هلال احمر است، سرخ و آبی پوشان پرتلاشی که شیرین‌ترین لحظات عمر خویش را در طبق اخلاص نهاده و با ارائه خدمات امدادی، فرهنگی و اجتماعی بدون هیچ چشم داشت و منتی تقدیم همنوعان خویش می‌کنند. تردیدی نیست که فعالیت های با ارزش اعضای جوان در عرصه های مختلف خدمات داوطلبانه به ویژه در خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان ، تحسین بر انگیز ،ارزشمند و باعث مباهات است . اکنون هفتاد و ششمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال احمر را به همه اعضای جوان بانگیزه وپرشور و همکاران خدوم و تلاشگر این حوزه بویژه معاونت امور جوانان و همکاران استان و کارشناسان شعب و جوانان هلال احمر استان یزد تبریک عرض نموده و خداوند متعال را برای توفیق ادای خدمت به جوانان و نوجوانان به عنوان ارزشمندترین سرمایه‌های کشور عزیز اسلامی، سپاس می‌گویم و ارتقاء روزافزون توانمندی و سلامت و کرامت شما عزیزان را در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و عنایت حضرت بقیه ا… الاعظم و ارواحنا له الفداء خواستارم. امید است، همچون گذشته با همت بی نظیر این عزیزان در صحنه های مختلف از جمله حوادث همچون سیل، زلزله و…، حمایت از سلامت آحاد جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت های فرهنگی از اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه و… بیش از پیش شاهد نهادینه شدن اهداف والا و انسانی جمعیت هلال احمر در بطن جامعه باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان