به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد در پیامی با تسلیت درگذشت دکتر محمد آقایی میبدی از پزشکان خیر شهرستان میبد گفت: این پزشک بزرگوار عمرش را در مسیر درمان و کاستن آلان بیماران جامعه خصوصا مستضعفان سپری کرد.
در بخشی از پیام محمدعلی طالبی آمده است:خبر تلخ درگذشت طبیب خیر و فداکار زنده یاد دکتر آقایی موجب تاثر و تالم اینجانب شد و بی تردید خدمات الهی و خداپسندانه آن انسان وارسته برگ زرینی است که در کارنامه آن سالک راه حق می درخشد.
این پزشک روز سه شنبه ۶ آبان ماه بر اثر بیماری کرونا درگذشت.
- زینب زارع / یزد
- کد خبر 192123
- پرینت





