شما اینجا هستید

اخبار » پیام استاندار یزد به مناسبت درگذشت پزشک خیّر میبدی

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد در پیامی با تسلیت درگذشت دکتر محمد آقایی میبدی از پزشکان خیر شهرستان میبد گفت: این پزشک بزرگوار عمرش را در مسیر درمان و کاستن آلان بیماران جامعه خصوصا مستضعفان سپری کرد.

در بخشی از پیام محمدعلی طالبی آمده است:خبر تلخ درگذشت ‌طبیب خیر و فداکار زنده یاد دکتر آقایی موجب تاثر و تالم اینجانب شد و بی تردید خدمات الهی و خداپسندانه آن انسان وارسته برگ زرینی است که در کارنامه آن سالک راه حق می درخشد.
این پزشک روز سه شنبه ۶ آبان ماه بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان