شما اینجا هستید

اخبار » پهپادهای نظارتی شهرداری یزد فعال می شوند
گروه : اخبار , يزد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتهاج یزد، مجید تجملیان رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای شهر یزد، در نشست خبری که با حضور سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد، گفت: شورای ششم در زمانی که آغاز به کار کرد تارنمای شورای اسلامی شهر بسیار آشفته بود که ساماندهی شد همچنین جهش‌های بزرگی در حوزه فناوری ایجاد شد.

منظومه ی خدمات شهرداری در اپلیکیشن”یزد من”

تجملیان تصریح کرد: سامانه ی اعلام حوادث وجود نداشت که در ادامه سامانه مسیریابی و اعلام حادثه ایجاد شد همچنین سامانه ی جامع نامگذاری معابر و اماکن عمومی راه اندازی شد.
عضو شورای ششم شهرداری یزد افزود: تامین برج مراقبت شهرداری و اتصال آن به سامانه ی ۱۳۷ به آن افزایش ۳۰ درصدی رضایت مردم را به همراه داشت.
تجملیان عنوان کرد: نظام بخشی به زیرساخت‌های مشترک کلیه سامانه های مکان محور شهرداری از مهمترین اقدامات این کمیسیون بود که منظومه خدمات یکپارچه “یزدمن” که دارای خدمات مختلف است، ایجاد شد و هم اکنون ۱۴۰ هزار نفر عضو دارد و پویش یزدمن برای اطلاع رسانی آن آغاز شده است.
وی به ایجاد مرکز خلاقیت شهرداری اشاره کرد و گفت: مشکلات بخش های مختلف شهرداری توسط این مرکز رسیدگی می شود و از طریق شرکت‌های دانش بنیان ایده پردازی می شود و تا کنون اقدامات خوبی در حل مشکلات فناوری شهرداری انجام شده است.
تجملیان اظهار کرد: پیگیری یگان پهپادی نظارت شهرداری یزد انجام شد که در مرحله آزمایشی است بطوریکه دومین شهری در کشور هستیم که پنج نقطه از شهر توسط پهپاد، حوادث شهری و ترافیکی اعلام می شود.
رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌های شورای شهر یزد، بیان کرد: سامانه سوت زنی شهرداری راه اندازی شده و فساد مرتبط با شهرداری را توسط مردم به طور ناشناس دریافت می کند و کد پیگیری به شهروندان ارائه می دهد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان