شما اینجا هستید

اخبار » پروژه تعریض لاین شمالی آزادراه کرج تا نوروز ۹۹ زیر بار ترافیک می رود

کرج – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: پروژه تعریض لاین شمالی آزادراه تهران -کرج حدفاصل تقاطع فردیس تا مهرویلا، تا نوروز ۹۹ زیر بار ترافیک‌می رود.

به گزارش انتهاج، گودرز محمودی در حاشیه بازدید از چهار پروژه تعریض و بهسازی ترافیکی آزادراه تهران – کرج، اظهار کرد: این پروژه تعریض لاین شمالی آزاد راه تهران – کرج حدفاصل تقاطع فردیس تا خروجی مهرویلا به طول چهار کیلومتر است.

وی افزود: دو کیلومتر از این این پروژه که با اعتبار ۴۷ میلیارد ریالی اجرایی شده آماده اجرای عملیات آسفالت است و باقی آن نیز به مرور انجام می شود.

پروژه تعریض لاین شمالی آزادراه کرج ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

محمودی خاطرنشان کرد: این پروژه پیشرفت ۵۵ درصدی دارد، تلاش می کنیم تا نوروز ۹۹ بخش اعظمی از این پروژه زیر بار ترافیک برود.

وی با بیان اینکه در مسیر پروژه تعریض حدفاصل فردیس تا خروجی مهرویلا چند زیرگذر برای دسترسی به مناطق مسکونی لاین های شمالی و جنوبی آزدراه کرج وجود دارد، گفت: به همین دلیل باید در آن نقاط بتن ریزی صورت گیرد که به دلیل ترافیک و رعایت ایمنی و عبور و مرور گاهی با تاخیر می توانیم این موارد را اجرایی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اولین پروژه به طول یک و نیم کیلومتر در لاین جنوبی آزادراه کرج – تهران در محدوده گرمدره است که خرداد ماه زیر بار ترافیک رفت، افزود: در این محدوده دو لاین به خطوط حرکت خودروها اضافه شده که خوشبختانه تاثیر خوبی در ترافیک داشته است.

وی به دومین پروژه اشاره و تصریح کرد: پروژه تعریض در لاین شمالی آزادراه تهران – کرج محدوده گرمدره به طول ۵۰۰ متر و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی است که در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: این پروژه پیشرفت ۷۵ درصدی دارد و تا نوروز ۹۹ زیر بار ترافیک می رود.

محمودی ادامه داد: انجام پروژه های تعریض اگر در محدوده شهرها قرار بگیرد با مواردی از جمله ترافیک، ایمنی و شرایط جوی سرکار دارد که به یقین در سرعت انجام پروژه ها موثر بوده و ممکن است با سرعتی که لحاظ شده همخوانی نداشته باشد.

احداث زیرگذر و بهسازی تقاطع فردیس در لاین شمالی نیازمند ۹۰ میلیارد ریال اعتبار است

وی با اشاره به اینکه پروژه سوم که از آن بازید به عمل آمد، احداث زیرگذر، اصلاح هندسی و بهسازی تقاطع فردیس در لاین شمالی است، یادآور شد: در این پروژه احداث دو تقاطع غیرهمسطح مدنظر قرار دارد.

محمودی اعتبار این پروژه را ۹۰ میلیارد ریال برشمرد و با اشاره به اینکه پیشرفت ۱۰ درصدی دارد، گفت: این پروژه طبق اعلام پیمانکار اواخر بهار سال ۹۹ آماده بهره برداری است، در محل آن پروژه خطوط لوله برق، گاز و فیبر نوری و نهر آب وجود دارد که در این خصوص با دستگاه های ذیربط هماهنگ شدیم تا معارضات رفع شده و کار پروژه با سرعت بیشتری جلو رود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان