شما اینجا هستید

اخبار » پرداخت ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان

اردبیل – مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کشور از پرداخت حدود ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق این صندوق به مددجویان و نیازمندان تا آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج، مجید باجلان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر سه میلیون و ۵۰۰ هزار مددجو در سراسر کشور در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دارای حساب هستند، گفت: صد درصد صندوق مذکور به کمیته امداد امام خمینی (ره) تعلق داشته و هیچ شخصیت حقوقی و حقیقی در آن سهامدار نیست.

وی از وجود شعبات این صندوق در تمامی استان‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: در سال جاری بودجه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ۲۰ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی از در نظر گرفتن ۶۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد نیز خبر داد و افزود: کمیته امداد اردبیل تا بدین لحظه ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به جامعه هدف تحت پوشش خود پرداخت کرده و از این حیث جزو نهادهای موفق در کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کشور به تشریح اهداف تأسیس این صندوق اشاره کرد و یادآور شد: توسعه سنت حسنه قرض الحسنه و خدمت رسانی مناسب و بی منت با حفظ شأن نیازمندان از جمله اهدافی بوده که در این صندوق پیگیری می‌شود.

باجلان یادآور شد: صندوق امداد ولایت با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال ۹۵ فعالیت‌های خود را در سطح کشور آغاز کرده و درصدد است تا با توجه به ماهیت خود در دستگیری از نیازمندان و ارائه خدمات به جامعه هدف به تعهدات و وظایف خود عمل کند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان