شما اینجا هستید

اخبار » پرداخت ۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات تبصره ۱۸ برای اشتغالزایی کردستان

سنندج – رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از پرداخت ۶۹ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان از تسهیلات تبصره ۱۸ ملی برای اجرای طرح های اشتغالزایی بخش کشاورزی در استان خبر داد.

به گزارش انتهاج، خالد جعفری در جلسه بررسی مشکلات تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ ملی که با حضور مدیران امور شعب بانک های عامل استان کردستان برگزارشد، گفت: باید در راستای پرداخت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ زمینه آسان کاری فراهم و نسبت به جذب اعتبار موجود و تلاش برای افزایش جذب اعتبار اقدام کرد.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی کردستان از محل اعتبارات تبصره ۱۸ برای اجرای پروژه های گلخانه، گیاهان دارویی، آبزی پروری و صنایع تبدیلی و تکمیلی مبلغ ۷۹ میلیارد و ۷۸۷ میلیون تومان تسهیلات ابلاغی داشته، اظهار کرد: از این میزان مبلغ ۴۸ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان تسهیلات سرمایه ثابت و ۳۱ میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان سرمایه در گردش بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ادامه با اشاره به اینکه برای این دو نوع تسهیلات تا کنون ۳۳۴ نفر به مبلغ ۳۳۹ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان از طرف سازمان جهاد کشاورزی کردستان به بانک کشاورزی معرفی شده اند، یادآور شد: بانک کشاورزی استان تا کنون ۵۶ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان به ۶۷ متقاضی پرداخت و برای تعداد ۴۱ متقاضی مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۳ میلیون تومان تخصیص وجه داده است.

۱۹ میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان، تسهیلات ابلاغی بانک توسعه تعاون استان

جعفری در خصوص میزان تسهیلات ابلاغی بانک توسعه تعاون استان هم بیان کرد: ۱۹ میلیارد و ۶۶۴ میلیون تومان تسهیلات ابلاغی داشته که ۱۴ میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان سرمایه ثابت و چهار میلیارد و ۷۵۶ میلیون تومان هم سرمایه در گردش بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی تعداد ۶۱ متقاضی به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به این بانک معرفی کرده است، گفت: تا کنون مبلغ ۲۵۵ میلیون تومان برای اجرای یک پروژه از طرف بانک توسعه تعاون در استان پرداخت شده است.

جعفری با اشاره به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات ابلاغی پست بانک استان هم گفت: سازمان جهاد کشاورزی تا کنون تعداد ۱۰۲ نفر متقاضی دریافت تسهیلات به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان را به این بانک معرفی کرده است.

وی افزود: پست بانک استان کردستان هم در این مدت توانسته از پرونده های ارسالی به این بانک، تعداد دو مورد را به مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان پرداخت کند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان