شما اینجا هستید

اخبار » پرداخت ۴۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان

سمنان – رئیس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش انتهاج، بهروز اسودی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه تاکنون در این ستاد مشکل یک هزار و ۱۲واحد تولیدی در بخش‌های مختلف رسیدگی شده است، گفت: در مجموع ۴۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه در سال جاری به ۱۶۴ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان تسهیلات داده‌شده است، اظهار کرد: این واحدها ۴۶۳ میلیارد تومان وام دریافت کرده‌اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان از مجموع وام‌های پرداختی به ۶۴ واحد تولیدی از محل رونق تولید و ۱۶۳ میلیارد تومان دیگر به ۱۰۰ واحد تولیدی از محل بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت‌شده است.

اسودی تصریح کرد: کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان در نشست‌های خود تاکنون مشکلات یک هزار و ۱۲ واحد تولیدی را بررسی و همچنین دو هزار و ۱۴۹ مصوبه را نیز تصویب کرده که ۷۲ درصد آن‌ها تاکنون اجرایی شده‌اند.

وی افزود: از مجموع مصوبات کارگروه، ۳۹درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات، ۱۶ درصد مربوط به امور زیربنایی، ۱۵ درصد مربوط به امور مالیاتی، ۱۷درصد مربوط به تأمین اجتماعی و مابقی متعلق به سایر مقولات است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان