شما اینجا هستید

اخبار » پاک‌سازی ریزش کوه و رسوب‌برداری جاده‌ها در خراسان شمالی انجام شد

مسئول مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی  از ریزش کوه در مسیر بجنورد به شیروان و اسفراین خبر داد .

به گزارش انتهاج، رضا کمالی گفت: به دلیل بارش‌های گسترده روز گذشته، ریزش کوه در محور بجنورد به شیروان و بجنورد به اسفراین اتفاق افتاد.

وی  از پاکسازی مشکل ریزش کوه در محور بجنورد-شیروان در محدوده روستای قوچ قلعه اتفاق افتاده بود، خبر دادو

مسئول مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: بارش باران همچنین سبب ریزش کوه در محور اسفراین- بجنورد، در محدوده قبل از تونل شد که نیروهای راهداری پاک‌سازی سطح جاده را انجام دادند.

کمالی با تاکید بر اینکه در شهرستان اسفراین، محور روستای دیش آباد به علت سیل مسدود است، افزود: بر اساس گزارش شهرستان‌ها، در بجنورد، سیل در روستای کلاته یاور سبب رسوب‌گذاری شده که اکنون برطرف شده و رسوب برداری انجام‌شده است.

وی ادامه داد: سیلاب در محور روستای بوربور شهرستان مانه و سملقان و محور بام شهرستان اسفراین، سبب رسوب‌گذاری شده که رسوب برداری انجام‌شده است.

روز گذشته بارش‌های رگباری گسترده‌ای بسیاری از نقاط آسمان خراسان شمالی را در بر گرفت. پیش از این اداره کل هواشناسی استان نسبت به وقوع این بارش‌ها هشدار داده بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان