شما اینجا هستید

اجتماعی » وجود شن و سنگریزه در آرد نانوایی های بجنورد

بجنورد – مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان بجنورد گفت: از ۱۰ روز گذشته، وجود شن، ماسه و ناخالصی در آردهای دریافتی از یک کارخانه آرد بجنورد، سبب بروز مشکلاتی برای نانوایان و مردم شده است.

به گزارش انتهاج، رضا قاسمیان با اشاره به اینکه وجود شن و سنگریزه در آرد، سبب گلایه نانوایان بجنورد شده، اظهار کرد: تاکنون بخشی از آردها به کارخانه تولیدی آن، بازگردانده شده است.

وی افزود: مردم نان های دریافت شده را به نانوایان بازگشت می دهند و آنان را به باد انتقاد می گیرند و نانوایان هم مستاصل از وجود این ناخالصی ها در آرد، در کار خود مانده اند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از آردهای دریافت شده مجددا به کارخانه، عودت داده شده است و اعلام کرده ایم تا باقی نانوایی ها نیز که از این واحد تولیدی، آرد گرفته اند، آنرا بازگردانند.

قاسمیان یادآور شد: بر اساس برخی شنیده ها، توری فیلتر خط تولید کارخانه آرد، پاره شده و مسوول فنی هم متوجه آن نبوده است، از این رو ناخالصی ها به داخل آرد راه یافته است.

مدیر اجرایی اتحادیه نانوایان بجنورد گفت: اکنون دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، اتحادیه نانوایان و مسوولان مربوط، پیگیر این موضوع هستند.

پیش از این، روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی، وجود شن و ماسه در آرد نانوایی‌ها را تکذیب کرده بود.مسئول روابط عمومی این اداره‌کل اعلام کرده بود که وجود شن و ماسه در آرد نانوایی‌های بجنورد، شایعه ای بی‌اساس است و صحت ندارد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان