شما اینجا هستید

اخبار » نمونه گیری از ۵ بیمار با مشکلات تنفسی در اسفراین

بجنورد – رییس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای به ویروس کرونا در این شهرستان گزارش نشده و نمونه‌گیری از پنج بیمار که مشکلات تنفسی داشتند، انجام گرفته و به آزمایشگاه خارج از استان ارسال شده است.

به گزارش انتهاج، دکتر اسحاق ایلدرآبادی در نشست با خبرنگاران اسفراین، شایعات پیرامون شیوع ویروس کرونا در شهرستان را تکذیب کرد و اظهار کرد: سلامت مردم در اولویت وظایف دانشکده علوم پزشکی اسفراین است و هیچ گونه پنهانکاری با مردم در این زمینه نداریم.

وی افزود: در صورت شیوع بیماری، هرگونه ابتلای افراد به این بیماری را در شهرستان پس از تایید وزارت بهداشت، صادقانه اطلاع رسانی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم در حوزه پیش گیری، آموزش و درمان در صورت احتمال شیوع این بیماری در شهرستان در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: براساس پروتکل وزارت بهداشت، دانشکده علوم پزشکی اسفراین نیز همزمان با سایر دانشگاه علوم پزشکی برای احتمال شیوع این بیماری در آماده باش است.

ایلدرآبادی ادامه داد: یک بخش مجزا با بیش از ۳۰ تخت و یک آمبولانس مخصوص برای این موضوع در صورت شیوع این بیماری در نظر گرفته شده است.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان