شما اینجا هستید

اخبار » نجات فرد۴۹ ساله در ارتفاعات تپه سرخ شیرکوه
گروه : اخبار , يزد

به گزارش سایت خبری تحلیلی انتهاج یزد،  رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت :فرد ۴۹ ساله ای که در ارتفاعات شیرکوه ( تپه سرخ ) دچارارتفاع زدگی  شده بود توسط نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان هلال احمر شهرستان به پایین و مکان امن انتقال داده و تحویل نیروهای اورژانس شد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛سید قاسم گلشن رییس جمعیت هلال احمرشهرستان تفت اظهار داشت : بعدازظهرامروز در پی تماس تلفنی اورژانس با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر ارتفاع زدگی  یک نفر در ارتفاعات شیرکوه( تپه سرخ ) بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر تفت به محل حادثه اعزام شد.

رییس جمعیت  هلال احمر شهرستان تفت گفت:نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل  حادثه  فردی که دچار ارتفاع زدگی  شده بود اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

وی عنوان کرد : نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات کوهستان مصدوم را به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اوژانس دادند.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد : شب گذشته نیز ساعت ۲۲:۵۵ در پناهگاه شیرکوه یک فرد که دچار ارتفاع زده شده بود توسط نیروهای امدادی تیم امداد و نجات کوهستان به پایین کوه منتقل و تحویل نیروهای امدادی اورژانس شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به شرایط منطقه کوهستانی تفت و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روزها رخ می‌دهد، ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم، ضمن این که شهروندان در صورت وقوع حادثه می‌توانند با شماره ندای امداد  ۱۱۲  ارتباط برقرار کنند تا در صورت لزوم، نیروهای امدادی در حداقل زمان به محل اعزام شوند و اقدامات لازم برای نجات مصدومان را انجام دهند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان