شما اینجا هستید

اخبار » موزه پست یزد نمایانگر تاریخ پست در شاهراه یزد است

یزد-معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت پست ایران در سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، از افتتاح موزه پست در یزد به عنوان یکی از مهمترین برنامه های سفر خود یاد کرد و اظهار داشت: موزه پست امروز به دلیل جهانی بودن یزد همچنین شاهراه بودن یزد در زمینه ارسال مرسولات، راه اندازی شد و امیدواریم بتوانیم گامی در مسیر آشنایی مردم با تاریخ پست باشد.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: پست یک دستگاه قدیمی و جزو اولین دستگاه های دولتی بوده و از دوران امیرکبیر به بعد، خدمات آن به مردم نیز ارائه شده است.

وی با اشاره به امانتداری به عنوان یک اصل مهم در پست عنوان کرد: اصل ۲۵ قانون اساسی بر امانتداری پست تاکید دارد و ما نیز در صدد حفظ امانتداری پست به هر شکل ممکن هستیم.

سبحانی فر با اشاره به فعالیت‌های پست در دوران شیوع کرونا عنوان کرد: در ایام کرونا زحمات بسیاری توسط نیروهای پست به ویژه نامه رسان‌ها کشیده شد و ۲ هزار نفر از همکاران ما در سراسر کشور به این ویروس مبتلا شدند و هشت نفر نیز فوت شدند تا مردم در خانه ها بمانند.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه خریدهای اینترنتی که توسط مردم در دوران شیوع کرونا انجام شده است، افزود: ۳۰ تا ۴۰ درصد خریدهای مردم از طریق اینترنتی انجام شد زیرا قرنطینه بودند و همکاران ما ارسال را انجام می دادند.

وی عنوان کرد: در مقطعی در این دوران کار سنگینی بر عهده همکاران ما بود و به رغم اینکه دولت دو هفته را تعطیل اعلام کرد، همکاران ما نه تنها تعطیل نشدند بلکه کار آنها دو برابر و شبانه روزی شد.

سبحانی فر با اشاره به خدمات پست به نمایشگاه کتاب یادآور شد: نمایشگاه کتاب همیشه در مصلی برگزار می شد اما امسال این نمایشگاه مجازی برگزار شد و پست، یک میلیون و ۳۰۰ هزار کتاب خریداری شده به ارزش ۷۰ میلیارد تومان را جابجا کرد که این اقدام توسط رئیس جمهور نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

 

پایان پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان