شما اینجا هستید

اخبار » مهدکودک ها تربیت دینی را دریابند

یزد- امام جمعه یزد در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان یزد افزود: اگر مسائل دینی و ارزشی از کودکی ترویج و با وجود نونهالان و نوجوانان عجین شود بسیار اثربخش است.

به گزارش انتهاج، آیت‌الله محمدرضا ناصری ادامه داد: مربیان مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها باید در یک برنامه مشخص نسبت به ارایه مفاهیم مناسب و جذاب برای جامعه هدف اقدام لازم داشته باشند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: دغدغه اصلی تمامی فعالان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت به خصوص در آموزش و پرورش باید تربیت نسلی مومن و انقلاب برای نظام باشد.

ناصری بیان کرد: اگر ارزش‌های دینی و انقلابی با وجود و روح و جسم دانش‌آموزان عجین شود هیچ تهدید و توطئه فرهنگی در آنها اثری ندارد و ترفند دشمنان خنثی می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان آن است که با برنامه‌های سوء فرهنگی و استفاده از فضای مجازی، دانش‌آموزان را از دین و ارزش‌های معنوی جدا کنند.

امام‌جمعه یزد بیان کرد: هدف دشمن ایجاد انحراف فکری و عقیدتی در بین کودکان و نوجوانان است و همه ما در قبال نسل جوان و آینده‌سازان مسئول هستیم.

ناصری گفت: اگر مسایل اخلاق دینی و معرفتی در بین دانش‌آموزان تقویت شود آنها را به جد در برابر توطئه‌ گسترده فرهنگی استکبار مصون نگه می‌دارد.

استان یزد ۲۸۰ هزار دانش‌آموز دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان