شما اینجا هستید

اخبار » معلمان نهضت سواد آموزی در آینده نزدیک تعیین تکلیف می شوند

یزد- در نشست صمیمی وزیر آموزش وپرورش با معلمان استان یزد هریک پیشنهادات، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش انتهاج، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش وپرورش در نشست صمیمی با معلمان استان یزد گفت: نکات مهمی در این جلسه مطرح شد اما این را باید در نظر گرفت، هرچند دوران پر رمز و راز کرونا همه عادت های ما را به چالش کشید اما با ساز و کار های بسیار نو، درمانی برای این درد محسوب شدیم

وی با بیان اینکه کرونا در کنار تمامی تلخی ها، ظرفیت های بزرگی را به ارمغان آورده است افزود: ما در این دوران در معرض کسب توانمندی های نو قرار داریم که به همین سبب تمامی ظرفیت های نظام آموزش وپرورش آشکار خواهد شد.

وی ادامه داد: کرونا به ما فرصت انتخاب داد تا روش های نوینی به خصوص برای معلمان به همراه باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ابزار کنکور، یک کلنگ بر جان نظام تربیت است اظهار داشت: هدف اصلی این نظام بیرون آمدن درست از کنکور نیست زیرا افرادی باید به جامعه تحویل داده شوند که برای حضور و زندگی موثر در جامعه آماده باشند.

وی با بیان اینکه رشد ومنزلت معلم یه منزلت بالفعل است افزود: هیچ منزلتی بالاتر از منزلت تعلیم وتربیت معلمان نیست.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: شغل معلمی، شخصیت ساختن برای آینده و تاریخ جامعه بشری است که این مرتبه قابل قیاس با هیچ منزلتی نیست.

وی همچنین در خصوص مشکلات معلمان نهضت سواد آموز افزود: در آینده نزدیک قرار است طی آزمونی، معلمان نهضت سواد آموز کشور تعیین تکلیف شوند.

وزیر آموزش و پرورش در این نشست صمیمی با اشاره به رتبه بندی کردن معلمان، افزود: لایحه ای در قالب سنجیدن معلمان و رتبه بندی آن ها بر اساس توانمندی هایشان به مجلس ارسال شده که امیدواریم در آینده به تصویب برسد.

وی در پایان اظهار داشت: در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان نیز، در تلاشیم اقدامات بسیار خوبی را رقم بزنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان