شما اینجا هستید

اجتماعی » مشارکت و همراهی مردم کارها را شتاب می بخشد

 

فرماندار اسفراین در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان اظهار داشت : مشارکت و همراهی مردم به کارها سرعت می بخشد و در هر زمینه ای که کارها با همراهی و همکاری نیروهای مردمی انجام شده با کیفیت بهتری به نتیجه رسیده است.

اسفراین – به گزارش انتهاج ، به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت فرماندهی سپاه شهرستان به همراه معاونین و نماینده ولی فقیه در سپاه با فرماندار اسفراین دیدار و گفت و گو داشت .

طاهر رستمی در این دیدار با تاکید بر ضرورت مشارکت و همراهی مردم در امور بیان داشت: مشارکت و همراهی مردم در برگزاری مراسمات و اجرای پروژه ها باعث دلگرمی مدیران می شود .

وی ادامه داد :امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران و خون پاک شهیدان شاهد رشد چشمگیری در عرصه های مختلف در کشور هستیم.

رستمی در ادامه از تعامل ، هم افزایی و همراهی اعضای شورای تامین و ادارات و نهادها بویژه سپاه و بسیج که در پیشبرد امور نقش بسزایی دارند، تقدیر کرد.

سرهنگ الهی راد نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته دولت از تلاش های دولتمردان به ویژه فرماندار شهرستان اسفراین قدردانی کرد و گفت : مجموعه سپاه شهرستان آمادگی دارد در کنار مسئولین اجرایی برای پیشرفت و توسعه شهرستان و محرومیت زدایی تلاش کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان