شما اینجا هستید

اخبار » مسمومیت با الکل در یزد مشکل جدید بیمارستان ها است
گروه : اخبار , پزشکی , يزد

به گزارش انتهاج یزد، محمود نوری شادکام مسمومیت‌ با الکل را از چالش‌های جدید معاونت درمان استان یزد دانست و گفت: در روزهای گذشته نوشیدن الکل سبب مسمومیت ۲۴ نفر از شهروندان یزدی شد که متأسفانه منجر به فوت ۴ نفر،نابینایی ۳ نفر و مرگ مغزی ۲ نفر شده و مابقی این افراد نیز مشکلات کلیوی پیداکرده و تحت دیالیز قرار دارند.

معاون درمان دانشگاه عاوم پزشکی یزد تأکید کرد: نوشیدن الکل هیچ تأثیری بر ویروس کرونا ندارد و با توجه به ورود الکل‌های تقلبی توسط برخی افراد سودجو به بازار نوشیدن آن‌ها بسیار سمی و خطرناک است.

شادکام درزمینهٔ پیش‌بینی زمان شیب نزولی بیماری کرونا در استان یزد گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با همکاری خوب مردم از ۱۵ فروردین‌ماه شاهد روند نزولی این بیماری در استان باشیم البته فرایند این دست بیماری‌های اییدمی طی بازه ۲ تا ۶ ماهه فروکش کرده و از بین خواهد رفت.

معاون درمان علوم پزشکی یزد در پایان در خصوص افرادی که از آنان تست کرونا گرفته می‌شود اظهار داشت: به دلیل عدم دسترسی آسان به کیت‌های تشخیص و گران بودن تست کرونا این تست از بیماران گرفته می‌شود که بیشترین علائم بیماری کرونا را داشته باشند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان