شما اینجا هستید

اخبار » شیرین دره میزبان مسابقات المیپاد استعدادهای برتر روئیگ کشور شد

بجنورد- به گزارش انتهاج به نقل از عصراترک، شیما پاکمنش، نائب رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی اظهار کرد: این دوره از مسابقات به مدت دو روز در رده سنی نوجوانان در دو گروه دختران و پسران از امروز با هم به رقابت می پردازند که امروز یکشنبه برنامه رقابتی ویژه دختران و برای پسران روز یازدهم تدارک دیده شده است.

پاکمنش اضافه کرد: ۸۵ نفر از ورزشکاران در این رشته ورزشی از یازده استان بوشهر، گیلان، هرمزگان، زنجان، مازندران، اردبیل، تهران، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، همدان، کردستان حضور پیدا کرده اند که در بخش بانوان شامل ۳۲ ورزشکار و ۱۸ مربی و سرپرست تیم و در بخش مردان شامل ۱۱ مربی و سرپرست  و ۲۳ ورزشکار است.

نائب رئیس هیئت قایقرانی استان با اشاره به اینکه از خراسان شمالی دو تیم حضور دارند، گفت: تیم دختران شامل فاطمه سروری، غزل ارکی، نرگس امیدی، آریانا روغنی با مربی گری اینجانب و سرپرستی نادیا آبخو و تیم پسران با حضور چهار نفر به همراه هادی افلاکیان در جایگاه مربی در این مسابقات ورزشی شرکت دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان