شما اینجا هستید

اخبار » مسئولان باید تلاش جدی در حوزه پدافند غیرعامل داشته باشند

بجنورد – نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی  گفت: یکی از مسائل و موضوعات حال حاضر کشور پدافند غیرعامل است که مسئولان باید در راستای ایجاد امنیت و استحکام هر چه بیشتر جامعه تلاش جدی در حوزه پدافند غیرعامل داشته باشند.

به گزارش انتهاج ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه بجنورد خطاب به مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان ، اظهار کرد :توجه به این موضوع موجب می شود جامعه در تمامی حوزه‌ها از جمله کشاورزی و تولید رونق بگیرد و فتنه و ضربه های دشمنان، کشور را زمین‌گیر نکند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ‌آثار سقوط و افول استکبار ‌و آمریکا در جهان دیده می‌شود ، افزود: در روز ۱۳ آبان دانشجویان پیرو خط امام ضربه محکمی به آمریکا زدند و امروزه هیمنه استکبار جهانی درهم شکسته و آمریکا از انقلاب و جبهه مقاومت اسلامی شکست خورده است.

وی با اشاره به ۱۳ آبان و روز مبارزه ملی با استکبار جهانی ، خاطر نشان کرد : امروزه عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس خود را اسیر و برده آمریکا می‌دانند در حالی که این ایران خداباور بود که توانست با رهبری بزرگ امام خمینی (ره) ملت را از استعمار بیرون بکشد و ۴۰ سال است که استقلال خود را جشن می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اسلام آوردن مقدمه مومن بودن است، تصریح کرد: مسلمانی تنها به زبان کفایت نمیکند بلکه انسان مسلمان باید مخلص و مومن باشد چراکه اسلام آوردن مقدمه مومن بودن است.

امام جمعه بجنورد یادآور شد : باید مراقب درخت دین بود تا از آفت های اخلاقی و اعتقادی به دور باشیم لذا شایسته است علف های هرز اطراف درخت دین را بخشکانیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان