شما اینجا هستید

اخبار » مردم سوءاستفاده مسئولان دولتی در حمایت از نامزدهای انتخابات را گزارش دهند

یزد – استاندار یزد گفت: مردم هرجا شاهد سوء استفاده مسئولان دولتی در حمایت از نامزد یا نامزدان هستند مراتب را برای بررسی و اقدام گزارش کنند.

به گزارش انتهاج، محمدعلی طالبی در نشست مشترک نامزدهای انتخابات مجلس با اعضای ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : هرگونه استفاده از امکانات دولتی در له با علیه نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ممنوع است و در صورت گزارش و مشاهده تخلف، طبق مقررات با خاطیان برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات سالم و قانونمند رویکرد اعضای ستاد انتخابات استان است و باید همه با همکاری هم تمام فعالیت‌ها را طبق قانون برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری انجام دهند که تاکنون شاهد آن در استان بوده‌ایم.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: به همه مردم اطمینان کامل می‌دهم که تمام برنامه‌ها در چارچوب مقررات انتخابات با آمادگی کامل و همراهی تمام مسوولان در بخش‌های مخلتف صورت گرفته و این روند تا پایان زمان برگزاری تبلیغات ادامه دارد.

طالبی افزود: رویکرد تمام عوامل، برگزاری انتخاباتی باشکوه، هماهنگ و با جلب مشارکت گسترده است که با تعامل آحاد مردم این مهم محقق می‌شود و باید همه در راستای اجرای مقررات کشور فعالیت کنند.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان