شما اینجا هستید

اخبار » مراقب توطئه های دشمن برای نا امید کردن در ادامه مسیر باشیم

به گزارش انتهاج، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی روز شنبه در نشست مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان افزود: فضای مجازی و رسانه در وضعیت حال، اساسی‌ترین ابزار برای شکست توطئه‌های فرهنگی دشمن است.

وی ادامه داد: استکبارجهانی برا ضربه زدن به انقلاب اسلامی در قالب تهدید نرم و جنگ روانی و تبلیغاتی از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی استفاده می‌کند بنابراین بر مسوولان است که از بستر آن برای مقابله بنحو مناسب بهره‌برداری کنند.

این مسئول اظهار کرد: حراست از ارزش‌های انقلابی و بصیرت مردم و مسئولان علت اصلی دشمنی استکبار با مردم و نظام جمهوری اسلامی است بنابراین بر تمامی متولیان فرهنگی است که فرصت خدمتگذاری به مردم را بدانند و بر تلاش خود بیفزایند.

وی به نامگذاری امسال اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای آن به  زیرساخت‌های لازم نیاز است که دستگاه‌های اجرایی و مسوولان باید آن را در اولویت‌های امور قرار دهند و نقش دینی و ملی خود را به درستی انجام دهند.

این مسئول گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی راهبردی نقش مهمی در ایجاد هم‌افزایی سازمانی بین دستگاه‌های مختلف ایفا می‌کند و تمامی فعالان فرهنگی در کنار هم به نقش آفرینی مشغول هستند.

فخرالدینی بیان کرد:  دشمنان نظام اسلامی در زمان کنونی مقام معظم رهبری را هدف توطئه‌های شوم خود قرار دادند که باید بیش از پیش نسبت به این مهم حساس شویم و به روشنگری در جامعه بپردازیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان