شما اینجا هستید

اجتماعی » مراسم تودیع و معارفه شهردار شیروان و زیارت برگزار شد

 

به گزارش خبرنگار انتهاج از شیروان ، مراسم تودیع و معارفه شهردار شیروان و زیارت روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه در محل فرمانداری شهرستان شیروان برگزار شد.

در این مراسم آقایان عین الله احمدی و فرهاد زراعتکار رسماً به عنوان شهردار شیروان و زیارت منصوب شدند.

ضمن معارفه شهرداران، از زحمات چندین ساله شاهرخ شاهرخی و میلاد عزیزی شهردار سابق شیروان و زیارت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی امام جمعه شیروان ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اکرم(ص) و امام رضا(ع) عنوان کرد: شهرداری ویترین انقلاب اسلامی است و مردم با این ارگان بیشتر ارتباط دارند لذا علاوه بر خدمت به مردم باید بدانیم اگر به نحو مطلوب عمل نکنیم به چهره انقلاب آسیب وارد میکنیم.

وی ادامه داد: الویت کار باید گره گشایی و کار راه اندازی باشد در همین راستا بایستی سه مقوله ی؛ توزیع عادلانه خدمات شهری در تمام مناطق شهر، کار جهادی همراه با تعامل سازنده و سلامت مالی و اداری کنار هم صورت بگیرد تا خدمت رسانی صحیحی به مردم انجام شود.

غلامرضا هوایی معاون امور عمرانی استانداری خراسان شمالی اضافه کرد: تازمانیکه ما منتظر تامین اعتبار و کمک باشیم موفقیت کمتری نصیبمان می گردد اما اگر به خود و سرمایه های خودمان اتکا کنیم موفقیت بیشتری نصیبمان می شود.
علی ذوالفقاری سرپرست فرمانداری شهرستان شیروان در این جلسه اظهارکرد: باتوجه به اینکه شهرداری در تمام زمینه های فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و…فعالیت می‌کند ، نباید تبدیل به باشگاه سیاسی شود و بحث اداری و پرسنلی را خود شهرداری مدیریت کند و در این زمینه نباید هیچ دخالتی از سوی شورای شهر صورت بگیرد.

وی ادامه داد: از شهردار جدید انتظار داریم تاروند پردیس سینمایی شیروان، پل خاتم الانبیا و شهرک بسیجیان را به سرانجام برساند.

عین الله احمدی که پیش از این رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل می باشد خاطر نشان کرد: شیروان دومین شهر تاثیرگذار در خراسان شمالی است و من به پشتوانه تجربه پیشینم آبرویم را کف دستم گذاشتم و آمدم تا به مردم شیروان خدمت کنم.

وی ادامه داد: تصمیم دارم شیروان را که مسیر تردد زائرین امام رضا(ع) است به مسیر توقف این عزیزان تبدیل کنیم و در این زمینه جذب سرمایه گذاری را خواهیم داشت که علاوه بر سرمایه مالی، از تفکرشان هم بهره ببریم.

فرهاد زراعتکار شهردار جدید زیارت گفت: متاسفانه شهرداری زیارت فاقد هرگونه ماشین آلات است و همین موضوع منجر به کاهش عملکرد شهرداری خواهد شد، بر همین اساس تمام تلاشم براین خواهد بود تا در این زمینه اقدامات مثبتی انجام دهم.

تاریخ رسمی آغاز به کار مدیریت شهری در شهرستان شیروان ۱۳۳۳ و زیارت ۱۳۹۲ بوده است.
شیروان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شهر بجنورد قرار دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان