شما اینجا هستید

اخبار » مدیریت صحیح مصرف از طریق ائمه جماعت صنعت برق ترویج شود

یزد- مسئول فرهنگی و امور دینی شرکت توانیر در یزد گفت: ائمه جماعات صنعت برق ، مروجین خوبی برای اشاعه مفاهیم صحیح مصرف انرژی هستند.
به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، حجت السلام و المسلمین رضا کاکاوند در نشست با ائمه جماعات صنعت برق استان با اشاره به اینکه استان یزد در جایگاه ویژه ای به لحاظ ترویج فرهنگ نماز و امر به معروف قرار دارد ، افزود : عملکرد مناسب مسئولان فرهنگی سازمان بسیارمهم و حساس و نوع عملکرد آنان تاثیر بسزایی در ترویج سبک زندگی کارکنان خواهد داشت.
وی با اشاره به وضعیت خوب صنعت آب و برق کشور به لحاظ فرهنگی و توجه به موضوع خدمت رسانی به مردم ، موضوع بهینه سازی مصرف انرژی را امری مهم دانست و گفت : ائمه جماعات ، می توانند نقش کلیدی در تنویر افکار مردم و فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی باشند.
کاکاوند با اشاره به اهمیت ارتباط دو سویه روحانیون صنعت آب و برق با یکدیگر ، استفاده از آیات و روایت برای مردم را کار بسیار مهم و اثربخش خواند و خاطرنشان کرد : : انتقال مفاهیم مدیریت مصرف و مصادیق اسراف و صرفه جویی با استفاده از آیات ، روایات و احادیث ، یکی از شیوه های کاربردی در آگاه سازی مردم است.
وی بیان داشت : بصیرت افزایی در حوزه های فرهنگی به خصوص در حوزه نماز ، عفاف و حجاب و خانواده باعث ارتقاء فرهنگ جامعه شده و این اقدام در سال های اخیر به صورت مستمرتوسط شورای های فرهنگی در حال انجام است.
مسئول فرهنگی و امور دینی شرکت توانیر اظهار کرد : بی تفاوت بودن به شیوه مصرف برق ، علاوه بر بالا بردن هزینه در تامین سوخت ، باعث هدر رفتن سرمایه های کشور می شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان