شما اینجا هستید

اخبار » لزوم همکاری همه دستگاه های استان با دانشگاه علوم پزشکی یزد

یزد- رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای استان باید همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی یزد در تأمین خواسته‌ها و تجهیزات مورد نیاز، داشته باشند.
به گزارش انتهاج، محمدعلی طالبی گفت: تداوم همکاری‌ها و همدلی‌ها در مبارزه با بیماری کرونا به ویژه با توجه به ظرفیت مجمع نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، مورد انتظار مدیریت ارشد استان یزد است.

وی از اقدامات انجام شده در استان یزد برای پیشگیری و مقابله با کرونا به ویژه فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد قدردانی کرد و افزود: کادر پزشکی و درمانی استان تا امروز به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: نسبت به مدیریت شیوع ویروس کرونا در استان در روزهای آینده امیدوارتر هستیم.

وی گفت: از مردم استان یزد می‌خواهیم که این بیماری و شیوع کرونا را جدی بگیرند، تا جایی که امکان دارد در منازل خود بمانند و از هرگونه مسافرتی خودداری کنند.

استاندار یزد با بیان اینکه مرخصی همه مدیران اعم از معاونان استاندار یزد، مدیران کل استانداری، فرمانداران و بخشداران استان لغو گردیده است، خاطرنشان کرد: در عین حال امکان دورکاری یا استفاده از مرخصی استحقاقی برای کارمندان با بیماری‌های زمینه‌ای فراهم شده است.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: در رابطه با مبارزه و پیشگیری از بیماری کرونا در بسیاری از موارد جزو استان‌های پیشرو بوده‌ایم و در رابطه با گسترش تعطیلی‌ها و مدیریت ورود و خروج استان، منتظر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان