به گزارش انتهاج، محمدعلی طالبی در توئیتی اعلام کرد: بعد از رکورد ۴۹۹ بستری کرونا در بیمارستانهای استان یزد در اوایل فروردین، این آمار با کاهش مستمر، برای اولین بار به زیر ۱۰۰ نفر رسید و از این رو لازم است فاصلهگذاری اجتماعی همچنان رعایت شود.
وی اظهار داشت: حفظ این موفقیت بزرگ عزم جدی میخواهد و خطر را از خود دور ندانیم.
وی اظهار کرد: تا قطع کامل زنجیره این بیماری، فاصلهگذاری اجتماعی را رعایت کنیم.
- زینب زارع / یزد
- کد خبر 191375
- پرینت
لینک کوتاه
https://www.entehaj.ir/?p=191375





