شما اینجا هستید

اخبار » لزوم بهره مندی از ظرفیت نخبگان در توسعه پایدار

به گزارش انتهاج، دکتر مسلم نوری در این نشست بخش کشاورزی را یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بخش ها در حوزه معیشت و اشتغال نیروی انسانی دانست و افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی کشور ترویج و آموزش کشاورزی در دانش‌بنیان کردن عوامل مؤثر در زنجیره تولید کشاورزی کشور بسیار حائز اهمیت است .

وی مهمترین این عوامل را نیروی انسانی ماهر عنوان کرد و گفت: ارتقای سطح دانش و مهارت نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت نخبگان و همکاری و تعامل سایر دستگاهها و شرکت های دانش بنیان با اهداف توسعه بخش کشاورزی باعث افزایش تولید می‌شود.

فرماندار اسفراین ادامه داد: دستیابی به توسعه پایدار بخش کشاورزی با تکیه بر دانش و استفاده از ظرفیت افراد نخبه و با تجربه در این حوزه محقق خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع استفاده از پساب فاضلاب شهری در حوزه کشاورزی و صنعتی اشاره داشت و افزود: جامعه نخبگان و شرکت های دانش بنیان می توانند در برنامه ریزی و تصمیم سازی برای این حوزه نقش داشته باشند .

مسلم نوری نیروی انسانی کارآمد و نخبه را یکی از مزیت های عرصه تولید دانست و افزود: همه مسئولین می توانند از این ظرفیت در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمانی و اداری خود چه بسا به عنوان مشاور بهره ببرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان