شما اینجا هستید

اجتماعی » قطارهای مسافربری کرمان مشکل بهداشتی دارند

کرمان – نماینده مردم کرمان و راور گفت: قطارهای مسافربری کرمان مشکل بهداشتی دارند و در این زمینه باید توجه جدی شود.

به گزارش انتهاج، محمدمهدی زاهدی در جلسه بررسی مشکلات ریلی استان کرمان، خواستار رفع مشکلات بهداشتی قطارهای مسافربری کرمان شد و اظهار کرد: مردم با مقایسه خط ریلی یزد با کرمان، ما مسئولان استان را مقصر می دانند لذا تقاضا داریم تبعیض در این زمینه برداشته شود.

وی افزود: در سفر اول رئیس جمهور بحث مسیر زرند-راور به عنوان پیشنهاد مطرح شد که خواهش داریم مورد رسیدگی و محقق شود که در این زمینه قسمتی از هزینه ها توسط گل گهر تأمین شود.

وی ادامه داد: با توجه به راه اندازی بسیاری از کارخانه جات در چند سال آینده در کرمان، پیشنهاد می شود خط دوم هم حتما مورد بررسی قرار بگیرد.

زاهدی یادآور شد: فضا و ساختمان راه آهن استان کرمان اداری نیست که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

مسیر ریلی سیریز تا زرند تا پایان خرداد بازسازی می شود

سرپرست اداره کل راه آهن استان کرمان نیز در این جلسه گفت: مسیر ریلی سیریز تا زرند که ۴۶ کیلومتر است که تا پایان خرداد بازسازی و به اتمام می رسد.

 مجید ارجونی با اشاره به اینکه با حضور معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن از فولاد زرند بازدیدی داشتیم و ۲۲ کیلومتر از این خط تا یک ماه آینده افتتاح و تا پایان سال به طور کامل افتتاح می شود، اظهار کرد: این پروژه توسط بخش خصوصی انجام شده است و خط دوم نیز به طول ۴۴ کیلومتر از امروز شروع به کار کرده است که از ایستگاه جلال آباد تا کارخانه گندله زرند ایرانیان ادامه دارد و تا خردادماه آماده می شود.

وی با اشاره به مسیر ریلی سیریز تا زرند که ۴۶ کیلومتر است که تا پایان خرداد بازسازی و به اتمام می رسد، خاطرنشان کرد: در خصوص ساعت حرکت به تهران ما دو قطار داریم که یکی ۷ صبح و دیگری ۱۰ صبح است که افراد با توجه به شرایط خود می توانند برنامه ریزی کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان