شما اینجا هستید

اخبار » شناسایی باغات شهر یزد برای حفاظت

یزد- رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد با تاکید بر اهمیت حفظ باغات بیان کرد طرح شناسایی باغات شهر یزد در جهت صیانت از این سرمایه‌های طبیعی آغاز شده است.

به گزارش انتهاج به نقل از خبرگزاری موج یزد، سید علیرضا رسولی گفت: با توجه به اطلاعات موجود در سامانه شهرداری و عکس های هوایی موجودیت باغات همراه با اطلاعاتی از قبیل مکان و مساحت مربوطه و حجم فضای سبز شناسایی شده، تابلو شناسایی هرباغ همراه با کد نوسازی آن ساخته شده و مرحله نصب تابلوی مربوطه در ورودی باغات در حال اجرا است.
رسولی بیان کرد: سازمان درصدد است ظرفیت باغات را شناسایی کرده و باغات باقی مانده در شهر را با تمهیدات لازم حفظ کند.
وی افزود: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری یزد در راستای صیانت از باغات و نظارت فنی آمادگی لازم را دارد و امیدواریم با همراهی مالکان این امر تحقق یابد.
رسولی گفت: مشارکت مردم و اطلاع رسانی و نهادینه کردن این موضوع که باغ بخشی از حیات شهر است اهمیت بسزایی دارد و با توجه به اولویت این سازمان مبنی بر شناسایی، حفظ و احیای باغات موجود شهر از تمامی ظرفیت موجود برای حفظ این سرمایه های طبیعی استفاده خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان