شما اینجا هستید

اخبار » صرفه‌جویی در مصرف انرژی با تعویض درب و پنجره‌های معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد

به گزارش انتهاج به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، علی فلاحتی، ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌های مجموعه معاونت بهره‌برداری اعم از ساختمان‌های ستاد بهره‌برداری، نگهبانی و تعمیرات، درب‌ها و پنجره‌هایی که دارای پل حرارتی بین فضای داخلی و خارجی ساختمان بوده و اتلاف انرژی بالایی داشتند، تعویض شدند.
وی ادامه داد: در این راستا با برگزاری استعلام و عقد قرارداد، ۱۱۰ عدد درب و پنجره مجموعه معاونت بهره‌برداری تعویض شد که این اقدام تاثیر به‌سزایی در کاهش مصرف انرژی برودتی و همچنین مصرف انرژی حرارتی داشته و پیش‌بینی می‌گردد هزینه تعویض این درب و پنجره‌ها در مدت ۴ سال جبران شود.
رئیس اداره بهره‌برداری ناحیه ۳ امور انتقال نیرو شرکت برق منطقه‌ای یزد در پایان خاطر‌نشان کرد: با اندازه‌گیری حرارتی در ساعت ۸ روز سه‌شنبه ۲۷ آبان ماه ۹۹، اختلاف دمای بین فضای بیرون و داخل ساختمان ۱۰ درجه به ثبت رسید که این اختلاف قبل از نصب درب و پنجره‌‌های جدید ۴ درجه ثبت شده بود.
وی در پایان اضافه کرد: نتایج صرفه‌جویی انرژی در پیک دمای زمستان و تابستان و بازه زمانی یک‌ساله بررسی و اعلام خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری انتهاج | اخبار روز و جدیدترین خبرهای ایران | پایگاه خبری انتهاج | آخرین اخبار روز ،سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ایران و جهان